Wanneer bellen
Onder is een lijstje weergegeven van typische gevallen waarin het raadzaam is ons te bellen. Speelt dit niet in uw bedrijf, dan kunnen we u alleen maar feliciteren en willen we uw bedrijf graag noemen als referentiepunt voor onze stagiairs.
  • Vastgelopen data warehouseproject
  • Twijfel bij grote ICT investeringen
  • Wildgroei aan Excel oplossingen
  • Onvoorspelbare verkoopcijfers door slecht inzicht in klanten, klantgedrag en marktontwikkeling
  • Problemen bij het onderbouwen van logisch lijkende business cases
  • Aanwezigheid van veel applicaties, software en beheerssystemen, maar weinig samenhang
  • Ontbrekende of foutgevoelige rapportages.
  • Hoge foutgevoeligheid in budgetten, rolling forecasts, targets en andere voorspellingen
  • Weinig kijk op de effectiviteit van campagnes en marketinguitingen
  • Tekort aan personeel om projecten te trekken of analyses uit te voeren
Mocht u één of meerdere problemen herkennen dan kunt u een gratis analyse aanvragen. Daaruit volgen aanbevelingen waarmee we gezamenlijk op effectieve en efficiënte wijze verbeteringen door kunnen voeren.